Bredbånd uden TV


Om drift af foreningen

Bredbånd leveres gennem foreningens forsyningsnet på en foreningsaftale med YouSee, hvor medlemmerne får særlige produkter og priser.
Du skal ikke være medlem af foreningen, men blot tilsluttet.

Sådan bestiller du

Der er 2 trin der skal gennemføres før du kan få bredbånd:
1: Du skal melde dig til foreningen, så vi er sikre tilslutning (se mere her om tilslutning og regler for tilslutning til foreningens anlæg)
2: Når du har fået en bekræftelse fra foreningen på dit medlemskab, kan du først bestille bredbånd direkte hos YouSee - klik her

Om udstyr

Når du har bestilt bredbånd ved YouSee modtager du en ordrebekræftelse og efterfølgende vil du modtage det udstyr der skal bruges, så som et gratis modem.

Hvis du allerede har en tv-pakke:

Hvis har en tv-pakke fra foreningen nu, og blot ønsker at skifte til Bredbånd Uden TV, kan du se reglerne for pakkeskift her.

Kontakt bestyrelsen

Du kan kontakte bestyrelsen her.
Hvis du har spørgsmål produkterne, er du velkommen til at kontakte bestyrelsen i vores telefontid, så hjælper vi gerne med rådgivning.

Spørgsmål vedrørende fakturaer, opsigelse og pakkeskift etc.:
Dansk Kabel TV
Telefon: 76 95 84 10
Email: gfa@danskkabeltv.dk
Åbningstider mandag til fredage kl. 9:00-15:00


Fejlmelding TV og Radio

Servicepartner: Dansk Kabel TV
7695 0695
Man-fred: 9:00 - 15:00

Fejlmelding Bredbånd og Telefoni

Servicepartner: YOUSEE
70 70 40 40
Man-fre: 8:00 - 20:00
Weekend og helligdage: 10:00 - 20:00